Stane se dash nejvyužívanějším platidlem ve Venezuele?

O bitcoinu se hovoří mimo jiné jako o alternativním platidlu s globálními rozměry. Nyní se však zdá, že mu nejen v kryptosvětě, ale i v tom reálném, roste silná konkurence. Kryptoměna dash včera zaznamenala strmý růst, když se večer podle serveru worldcoinindex.com obchodovala oproti předchozímu dni i o 25 procent výše.

Důvodem je s největší pravděpodobností oznámení o uzavření strategického partnerství se společností Kripto Mobile, které má rozšířit působení dash v Latinské Americe. Kripto Mobile nabízí smartphony za cenu pod 100 dolarů, které tak cílí na široké masy obyvatel Jižní Ameriky. Ty budou dodávány i s předinstalovanou digitální a k tomu přiloženou papírovou peněženkou, která bude nabitá menším množstvím kryptoměny dash, která tak bude připravena k okamžitému použití.

Tvůrci konceptu myslí i na potenciální problémy, kterým mohou uživatelé telefonů při placení čelit z důvodu neznalosti těchto technologií a proto součástí projektu je také silný helpdesk situovaný přímo v hlavním městě Venezuely, Caracasu.

V současnosti je také jen v samotné Venezuele registrováno více jak 1000 obchodníků, kteří přijímají dash jako platidlo a jejich počet neustále roste. Mezi nimi jsou i známé značky jako Calvin Klein nebo Subway. Venezuela také představuje pro dash druhý největší trh.

Alejandro Echeverría, který je zodpovědný za implementaci dash jako platidla u obchodníků ve Venezuele k tomu uvádí: „Řídíme se naší strategií, která má tři body: Zaprvé chceme, aby dash začali přijímat obchodníci a nyní se chceme soustředit hlavně na ty, kteří poskytují to základní: jídlo. Zadruhé našim záměrem je dostat dash do rukou běžných lidí. Pracujeme proto i na projektu zahrnujícím remitence, k tomu již brzo zveřejníme informace. Zatřetí co děláme i během předchozích dvou fází a co má přinést výhody při využití dash, jsou slevy, reklamy, věrnostní programy. Pracujeme také na kampani pro sociální média, kde využijeme důležité „influencery“. Chceme tak vytvořit silné povědomí a zaujetí pro značku. Opravdové využití potřebuje reálné strategie, nikoliv pouze „airdropy“.

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *